Elma Lydia.




❤️ Jag föddes i Stockholm den sjuttonde april år tvåtusenett.
och har bott i Stockholm sen dess! jag har bott i samma hus
hela mitt liv! en lägenhet som har utsikt över de fina vattnet
och nära till fina promenader och naturen. Det tar tjugo
minuter att åka in till stan.

❤️ jag tycker väldigt mycket om att läsa! de är
bland det bästa jag vet när man har en bra bok
man faller för. Då man längtar efter nästa sida.
Ju längre man bläddrar. Jag har nog aldrig
blivit så berörd av en bok förut. Min absoluta
favorit bok som jag tipsar er läsare om
är "förr eller senare exploderar jag"
av författaren John Green! den är
så himla fin och sorglig på samma sätt!
man förstår att man fortfarande sålänge
man lever är vid liv oavsett vad man blir
eller händer. Den tipsar jag starkt om!
om ni inte har läst den ännu, läsläsläs!!

❤️ jag har väldigt många intressen,
bland annat illustera och måla!
det har jag tagit efter min pappa
som är konstnär. Jag älskar
verkligen att illustrera!
något jag också tycker 
om är att fota,knäppa en
bild på kameran,som 
man kan titta tillbaka på
närsomhelst! jag tycker
också om djur och har en katt som är fyra år gamal.
Jag tycker om att vara med fina vänner och kusiner.
att resa och upptäcka nya platser tycker jag väldigt
mycket om! jag tycker också om att skriva berättelser
och på bloggen såklart!

❤️ jag har två favorit årstider.
sommaren eftersom man kan bada mycket
och äta glass i mängder! strandhäng,sommarbestyr
åhh, så härligt! man kan resa och träffa vänner & kusiner,
umgås med familjen och bara lata sig,se på en bra film,läsa
en bra bok! man känner sanden vid fötterna hör ljudet
av vågorna med solen i ansiktet.

vintern . man kommer in från det kyliga utifrån med
röda kinder och en halsduk runt halsen.
och tar ett skönt varmt bad. bakar pepparkakor
och lussebullar till jul! går på julmarknader 
och köper kanelbullar och äpplen!
dricker te och varmchoklad ,kollar på en bra film
eller läser en bra bok! och har på sig mysiga
stickade koftor. ä l s k v ä r t!

❤️ jag köper gärna från marknader.loppisar
och second hand det är både bra för miljön
och man kan hitta så fina speciella och
unika saker som ingen annan har!
tänk så mycket man kan hitta på loppis.
klänningsdrömmar,böcker,inredning
till rummet! a l l t.

❤️jag bär ofta klänningsdrömmar,
och tycker om tröjor med kragar på.

❤️ parisparisparis.
mitt drömresemål just nu är
paris. Jag vill se eiffeltornet,
vandra runt på paris gator,höra franska
gå in på mysiga cafe'n äta franska
bakelser och höra fransk musik.
då jag bär en basker på huvudet.


Allmänt | |
#1 - - Josefin:

du är jättesöt! och du verkar vara en underbar person ,så himla mysig blog kraaam!

Svar: åhh taack!
apriilflickan.blogg.se

#2 - - såma:

alltså din blogg har blivit så mycket bättre, älskar dina gamla inlägg med men du blir bara bättre och bättre!! <3 förresten varför skrev du Elma Lydia? kraam <333

Svar: Åh taaaack!!! eftersom det är mitt mellannamn kraaam på dig Såma<3333
apriilflickan.blogg.se

Upp