Om höstdrömmar och lyckorus.


 för nu välkommnas hösten.
snart är det höst! om lite
mindre en månad kvar till september!
då blir det många höst bestyr och mysiga
stunder, kanelbullebak och fina promenader
när löven ändrar färg.
 jag tycker verkligen om hösten.
det skulle vara jätteroligt om ni ville skriva
om eran favorit årstid och lite vad ni brukar
göra och värför ni tycker om den mest?
jag älskar alla fyra årstider! jag tycker 
att det är något speciellt med varje årstid.
under höst-månaderna vill jag......



lyssna på de mysiga regnet som smattrar mot
fönsterrutan och tända ljuslyktor, de blir så mysigt då.


äta höst-frukost med öppet fönster
och andas in den härliga luften!


dricka hundratals koppar med te, och prova
nya te-smaker, visst smakar en varm
kopp te mycket godare 
när det är kyligare och kallare ute?
man värmer sig också!
jag vill dricka te samtidigt man läser
en jättebra bok!☕️





under hösten vill jag spendera mycket tid
utomhus, plocka fina löv som är i alla
höstens vackra färger,plocka äpplen
många tankepromenader,svampplockning
och vara ute mycket i skogen!



jag vill också ta en god kanelbulle
och en kopp med te,inne på ett nytt mysigt cafe'
jag vill prova många nya cafe'n. De blir nog många
favorit cafe'n för mig som föds i höst! hihi🙊



Allmänt | |
#1 - - Ronja:

Hej! Såg att du kommenterade på min blogg så kikade in här med :) Jättemysig blogg och kommer följa, hoppas du kommer följa mig med, kram! <3

Svar: åhh vad snäll du är! tack, absolut kan jag göra det. kraam <33
apriilflickan.blogg.se

Upp