Om hösten och små tankar.

jag tänkte berätta värför jag tycker om hösten väldigt mycket!
det är då alla löv ändrar färg och man kan sätta på sig söta mössor 
och baskrar! sådana som får en och tänka på paris och fina resor. man kan också vira halsduken en extra gång runt halsen! man får rödrosiga kinder
och det är då man tar fram mysiga stickade koftor och tjocktröjor!
jag tycker väldigt mycket om paris och vill åka dit och lära mig 
flytande franska! kan lite franska just nu. På hösten smakar det
också mycket godare med en kopp te,jag vill dricka hundratals med
koppar av varmt te, för visst smakar te godare när det är kallare och kyligare ute? i höst vill jag också vara ute mycket i naturen fina tankepromenader
plocka röda äpplen och svamp i skogen. jag vill tillbringa mycket tid
i skogen. Det är så härligt i skogen med alla dofter man andas in. Djuren och naturen.Jag har alltid tyckt om att gå i skogen. Man får bara en så lungnade och härlig känsla i hela kroppen. Hösten är väldigt mysig, enligt mig. tycker ni kära bloggläsare om hösten? vilken är eran favorit årstid? det skulle vara jätteroligt och höra om ni ville berätta lite om den. kramar.



regn är mitt absoluta favorit ljud
speciellt när man lyssnar på regnet som
smattrar mot fönsterrutan! och när man har
tända lyktor i sitt rum som lyser upp.
Allmänt | |
Upp