Om de senaste två veckorna

Söndag: och jag har kommit hem från de två underbara veckorna i Halmstad som jag och min familj plus bästa kusin hade. De bestog av en hel del härliga sommarbestyr. Det var promenad-väder-i-mängder! och vi gick bland de fina gula vete fälten och hade översikt över alla fina bondgårdsdjur.  vi hyrde en stuga vid Harplinge på landet och det var hur mysigt som helst där. De hade femton får, fyra hästar,tre urgulliga bondgårdskatter. En katt som hette Lisa hade fått fyra små kattungar som knappt var fem veckor gamla. Jag och min kusin var hos katterna varje dag. Kommer skriva ett inlägg om de senare. Den andra veckan var det jättefint bad-väder solen lyste starkt så det blev många turer till stranden. Det var inte alls kallt i vattnet. Vi hittade många fina strandfynd speciella snäckor och stenar. De ska jag använda när jag inreder och dekorerar mitt rum nu i Sommar. De blev mycket glass varje dag i Halmstad!⚓️




de fina vete-fälten!




Allmänt | |
Upp