Om fina strandfynd⚓️

 i Halmstad hittade vi många fina strandfynd, snäckor som såg väldigt coola och speciella ut. Har nu en hel låda med fina snäckor från strandgården/ haverdal.  Vi plockade också flinta-stenar som vi fick med oss hem. Snäckorna& stenarna ska jag använda när jag ändrar och dekorerar mitt rum som jag ska lägga tid nu de två veckor fram över. Det ska bli roligt att få ording på rummet. Mitt tema som jag ska följa efter är nära-havet, jag har alltid älskat havet och ljudet från vatten. Jag tänkte mig färger i olika blåa nyanser,beige,grått och mycket vitt! men förståss kommer jag ha mycket mer färger. Jag älskar färgglada färger.
men mitt tips nu på sommaren är iallafall, ha så mycket ljusa färger som möjligt och låt ljuset komma in genom fönstret, det tycker iallfall jag nu på sommaren. och man kan också sätta upp fina bilder på väggen som betyder något för just dig tillexempel konsertbiljetter,fotografier,vykort!⚓️☁️sommarkramar!







Allmänt | |
#1 - - Linnea-Viktoria:

Åh snäckor är så himla fint, jätte vackra bilder också! (:

Svar: åhh hihi jag älskar snäckor! taack så mycket!!⚓️
apriilflickan.blogg.se

Upp