Om fyra små kattungar

Torsdag: Hej! hoppas att ni njuter av varenda ögonblick nu i,sommar för det dröjer inte länge innan den tar slut! men jag hoppas att den här sommaren förblir lång. Jag tänkte berätta om det fyra urgulliga kattungar jag blev katt-mamma till i två veckor på landet, tre av dem var kolsvarta och den tredje hade vit mage och tassar, de var såå himla söta! jag och min kusin var hos dem varje dag. De sov i en mysig ladugård under höet. Jag döpte en till Hazel! kattungarna var 5-6 veckor gamla! För varenda dag som passerade ju mer ,vågade kattungarna bli klappade och leka mer med varandra. Jag saknar dem! det var så mjuka och de sötaste jag sett på länge. med förhoppning på att nästa år så kommer Lisa "mamman" få nya kattungar. sommarkramar och ha det så bra finisar!⚓️




här var ett fint citat som jag hittade!
jag tyckte att det var viktigt!


finns det något sötare? det tror iallafall inte jag!


detta är lilla söta Hazel, den första veckan!
hon var helt underbar. Så fluffig och liten.




Allmänt | |
Upp