Frukost på fönsterbrädan🌸🍓

Tisdag: igår åt jag frukost på fönsterbrädan. När man har sommarlov har man tid för långa och goda frukostar, läste också en väldigt bra bok som jag fick från mamma i söndags , den heter "förr eller senare exploderar jag" av: John Green, , den går på bio nu och jag vill jättegärna se den men jag har bestämt mig att läsa boken först.📖✨ jag ska skriva en recension om den i ett annat inlägg tänkte jag. Den är jätte sorlig men fin på alla sätt. jag älskar verkligen allt med sommaren! då har man så mycket tid till att göra vad man vill och man kan gå på picknickar, äta hur mycket glass man vill,bada i sjöar, läsa ikapp mycket böcker,träffa fina vänner& bekanta och många andra härliga sommarbestyr.🌸


här är en del av min frukost som bestog av hallon,blåbär och banan
det är väldigt bärigt och nyttigt och jag älskar det! det blir en
ny favorit, hihi!

jag tycker om att sitta på fönsterbrädan och
ha en mysig morgonstund med frukost och
en bra bok, med öppet fönster och lyssna på
fåglarna som sjunger sin morgonsång.🎶

" förr eller senare exploderar jag"✨


Allmänt | |
Upp