Jordglob och en söt krage!🌍🎈

Heej Bloggen!🙊🎈
Torsdag:
idag har jag sov-morgon till 10 i 10🍓 yeey!💕
är så himla glad eftersom det snart är soooommaaaarlooov!🌸🌸😋🎠🎢🗽
mitt sommarlov börjar på onsdag!✨ Har inte badat ännu,eftersom det har varit lite för kallt i vattnet enligt mig🙊 Men det är  juni och jag hoppas att det snart blir lite varmare i vattnet🐇 imorgon är det Sveriges national-dag då ska jag och mina nära&kära njuta av att juni är här,ha picknick och äta jordgubbstårta🍓🍓🎈 hihi🙈  
häromdagen var jag på en loppis som hette ankedammsloppisen🌿🐤 det var jättemysigt där,och jag fyndade en gamal antik jordglob för ynka 100 lappen🌍 sedan när jag hade gått runt vid lite loppis-bord hittade jag en jättefin vit tröja med en söt krage på! den kan man ha vid kalla sommar-kvällar🌸älskar den redan🎈 har länge letat efter en tröja med krage på men det är väldigt svårt att hitta,tyvärr😔💗 så mitt tips är att leta på 2 hands& loppisar, där kan man hitta allt möjligt som man knappt kan hitta i vanliga affärer!🌷  efter jag hade varit på loppisen, hittade jag ett brev vid min brevvlåda från min underbara brevvän Sanna!💕🙊 blev så glad🌿✨ jag skickade iväg hennes brev också☁️
// hejjdå finaste och sötaste ni!🎈 vi ses i nästa inlägg!💞 kramisar till er🌷🐈







Allmänt | |
#1 - - Matilda:

ÅH VAD JAG ÄR KÄR I DIN JORDGLOB OCH TRÖJAN MED KRAGE! Kram <3

Svar: hihi åhh taack!!💕 älskar de också😘🌷 din blogg är jättefin🙈
apriilflickan.blogg.se

Upp