På äventyr i staden med Hanne🍓🌸

2014.18.06 Onsdag
idag åt jag en mumsig frukost och vaknade  upp tidigt  eftersom jag och Hanne skulle åka på äventyr i staden, jag hittade många fynd idag { en sommrig circkel skuren kjol som jag länge letat efter ,den var turkos} samt ett anteckningsblock från akademibokhandeln. Tycker väldigt mycket om bokhandlar hihi anteckningsblocket hade vita blad som är till för fina dikter,anteckningar ,citat och för illustration. efter en runda på stan i bland annant favorit-affären  Brandy Melville och Monki ,åt vi lunch. När vi kom hem åt vi glass och kollade på gossip girl🌸🎈 kramar på er finaste ni!! ps : skriver på ett annorlunda sätt nu utan tusen emojis som jag brukar ha hihi, men det blir finare så här tycker jag.🍓










Allmänt | |
#1 - - Ella:

åhh så himla fin kjol!

Svar: åh tack finis!🍓🌸
apriilflickan.blogg.se

#2 - - Emma:

Åh så fin kjol!
Jag älskar både Brandy Melville och Gossip girl, hihi! 💕🌸🌷🌈

Svar: åhh vad roligt!💕🌸 jaa visst är de bra, hihi taack finis✨
apriilflickan.blogg.se

Upp