Loppisfynd och skogspromenad🎈🌿

Heej Bloggen💕🙊
Söndag, elfte maj tvåtusenfjorton🐈☁️ 
Igår  var jag på en mysig loppis med mamma&kylie💕🌸 
jag fyndade en jättefin gamal burk som man kan ha te eller något annat i för ynka 50 lappen🎈 den var antik från ungefär 50-talet🌸 Jag älskar att gå runt på loppisar och 2 hand eftersom man kan hitta så mycket fint där✨ och för att det är mycket bättre för vår värld"miljön"🌎💕 man hittar speciella saker, i love you 2 hand🌸🐱 På kvällen blev det en skogspromenad vid sätra med pappa vi höll på med ett projekt{hissa upp flaggan} 🙊 sedan gick vi en promenad och jag plockade fina vitsippor som vi sedan satte i en vas☁️🌼
De är så fina,hihi och så var det ju det här med tre tips🙊🌿 
1,Fynda på loppisar&2hand det bidrar både till miljön och man kan hitta fina ting🌎
2,Låt inte dåligt väder förstöra din dag, ta med dig ett paraply och gå en promenad det är så härligt med regn tycker jag☔️
3,skriv en berättelse eller en novell🌌 hoppas att ni tyckte om tre -tips-för-idag✨🎈🐈//kram på er finaste ni!!!💕🎈🐈🌼 trevlig söndag!!




Och förresten glömde nästan Eurovision,jag tyckte att det var ganska bra låter med i år🌸 Vinnaren hade fin röst,jag tycker att det var bra att han/hon stog för jämndställhet och man ska inte kränka någon pga utseende🐈☁️💕 
Allmänt | Eurovision xoxo | |
#1 - - Selma<3:

åh vilken fin burk & blogg du har!! love it💞💞

Svar: Åhh tack fina du!💕🎈 detsamma om din blogg✨🌷
apriilflickan.blogg.se

Upp