Om ett försenat inlägg från min underbara födelsedag🌸🎈

Heej Bloggen!🙊💕✨
Nu tänkte jag skriva ett väldigt försenat födelsedags-inlägg på hur jag firade min födesledag i
i London⭐️🇬🇧 "Men bättre sent än aldrig,eller säger man så haha🐝 Jag började födelsedagen med en frukost på {the Wolseley}💕som är en jättefin resturang/cafe' där var det hur mysigt som helst💫 Min frukost som jag blev bjuden på bestog av brittsika pannkakor,med hallon sylt och grädde samt blåbär,en av de godaste frukosten jag har ätit!🙊✨ Plus en varm choklad☁️ Därefter gick jag och min finaste mamma på olika markander,camden town och covent garden där gick vi förbi en liten undangömd mumin butik🙈🎈 där fanns hur mycket som helst med Mumin på men vad som fick mig i smaken var en tavla med alla mumin-figurerna och en jättefin mumin mugg samt ett gulligt muminfat med snorkfröken på och en ask hihi🌿🐈 därefter gick vi till Hyde park,och ni anar inte vad jag såg där!🙊 en liten rävunge bakom buskarna💕 kan ni tänka er det är sällan man ser en räv,och speciekkt i London🌎🙉 Såg den från ganska nära håll🌸 den var hur gullig som helst men skör på något sätt🐺🎈Och jag fick till&med klappa en ekorre den var tam och kom fram bara man höll fram handen💐⭐️💕 jag gav den lite jordnötter🙊💗 Avslutningen på dagen blev middag på en indisk resturang,det var jättegott💭✨ nu fick ni vet hur jag firade min födelsedag i London hihi kramar på er finaste ni!!💕🎈💗💗❤️








var också på m&m's world🌎💕😻🇬🇧 det var jätte coolt och se så mycket m&m visste inte att dom hade en egen värld hehe⭐️


Allmänt | |
Upp