Vår promenad med mormor&Simbo🐱& Sommar collage 💕💫

Torsdag: Heej Bloggen!💕🐈  skrev inte ett vardagligt inlägg igår eftersom jag var sjuk och hängig men nu är jag på topp igen!🐱🎈⭐️ Var ute på promenad med min sötis Simbo och min mormor häromdagen, Simbo är en inne-katt men är ändå relativt duktig på att gå i koppel✨ Igår gjorde jag collage på,fina klädval🎈 ett tips till er kreativa läsare som gillar att pyssla: ta fram ett papper,lim,en sax,ett modemagasin med kläder eller någon tidning som ni tycker om🐈⭐️ klipp ut lite kläder och limma på pappret det blir ganska fint 🌸 och då kan man göra sina favorit klädval eller kläd-drömmar☁️ hoppas ni förstår vad jag menar ,bilder kommer nedan📰 Jag tänkte börja med tre tips om dagen jag har sett en annan blogg göra det,så tänkte sno den ide'n hihi💕🐱🎈 okej det första tipset för en bra skolvecka får bli:ät bra frukost ,så du håller dig🎈 det är en bra start på dagen! det andra tipset är göra alla dina läxor och måsten i tid så försvinner all stress⭐️✨ det tredje tipset får bli:lägg fram kläderna som du ska nästa skoldag så inte du behöver börja leta och inte hittar något💕☁️ Hihi det var mina tips för en bra skolvecka,hoppas att ni följer dom och att det blir lite nytta kram finaste ni🐈🐈🌸💕☁️










Allmänt | love | |
Upp